Mö text att läsa :D
Publicerat den

Förlåt för att jag knappt bloggat men appen på mobilen har inte funkat...
 
Det som hänt:

Igår ( Onsdag ) åkte jag till farmor och farfar. Jag hade inte träffat dom på hela sommaren och saknade dom som in i bänken. 
 
Ridningen började i Onsdags och eftersom att jag var hos farmor och farfar ( som bor nära stallet ) kunde jag gå dit upp tidigt. 
Jag fick en häst som hette Mackan. Han var grymt lat men han kom ju precis från sommarbetet så det var ju inte så konstigt.
Ridningen var tuff och båda blev väldigt svettiga. 
När jag skulle ta in honom fick han panik och visste inte vart han skulle ta vägen, men efter att jag lugnade ner honom och svampat av han så började han att slappna av. 
 
Idag när jag åt frukost så fick jag en present. 
Nämligen ett halsband och en hundra lapp :) 
Halsbandet var jätte fint och hundralappen blev jag grymt glad över. 
 
Mamma hämtade mig vid 14.00 och vi åkte in till Borås. 
Vi stannade vid Maxi och där köpte vi en Kalender till mig som jag ska ha i sjuan. 
Sedan åkte vi vidare till Leo´s Lekland så att min bror fick " leka av sig ". 
 
När vi kom hem fick jag en present av mamma också. 
Jag fick en mascara och en victoria´s secret coconut passion body mist ( vet inte om man säger så men men..) 
 
Det som hända skall: 
 
På Lördag ska jag åka upp till stallet och ta hand om min kompis häst. 
Lista över saker jag ska göra: 
 
* Mocka. 
* Göra mat. 
* Bosta ordentligt. 
* Ta bort alla flugägg på benen.
* Rida. 
Vet att det var lite töntigt att skriva en lista men nu är det gjort. 
 
På Måndag åker jag, Stina och Frida till Gekås och det ska bli grymt kul. 
 
Hoppas att ni orkade läsa igenom det :P 
Puss&Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 



Filipppaaa

Blogga meeeeer!<3 ;*



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?